vadsomhelst

Alla inlägg den 28 maj 2009

Av Åsa - 28 maj 2009 22:20

Hej vänner!
Maja chockade mej igår när hon hoppa upp i frisörstolen och sa: "Jag vill klippa kort, så här" och så visa hon med händerna.
-"Tänk dej nu för" manade jag så det inte skulle bli gråt senare. Men hon var övertygad. Och nöjd blev hon!
Även Emmy hade sin bild klar hur hon skulle klippas så det var inga disskusioner. Och resultatet..? De två vackraste i världen! TADA:

Det här fotade vi nu ikväll efter vi varit på musikal! Det var femmorna som hade musikal och Emmy var med och sjöng och så spelade hon på RIKTIGA trummor! Jätteduktig. När hon sagt att hon ska spela trummor trodde jag ju inte att det skulle vara vanliga trummor. Vad jag trodde vet jag inte riktigt nu i efterhand....


Idag har vi även varit förbi husvagn och sett förödelse. En storm hade dragit över paradiset och dragit med några förtält som hade säckat ihop eller tom slitits loss från husvagnar. INTE KUL -säger jag bra. Peter hade satt fast vårat med golvet och sträckt och hållt på så det har stått pall mot stormen.


Annars då??
JA - Peter har klarat teorin till E-kortet idag! Hurra hurra!! Vad han har kämpat! Äntligen:


Och själv då? Ja, jag har skurat - hela nedre våningen och dessutom hängt en tvätt...

Ovido - Quiz & Flashcards