vadsomhelst

Alla inlägg under augusti 2012

Av Åsa - 14 augusti 2012 22:35

Hej vänner!
Fem dagar kvar och jag har värsta resfebern! Längtar SÅ till dess vi har landat och kan börja andas igen. Jag hatar att flyga! Här är inga fjärilar i magen. Vi talar kanadagäss..! Nästa gång jag talar om en resa - avbryt mej! Nä det här får nog bli min sista utlandsresa. Igen....

Av Åsa - 8 augusti 2012 11:19

Hej vänner!
11 dagar kvar och jag är SÅ beredd! Att planera och längta efter en resa - det är halva resan! Tror jag har det värre just nu än ett barn på julafton! Jihooooo!!! Vad jag vill iväg!!!
To be continued......

Av Åsa - 6 augusti 2012 22:39

Hej vänner!
I morgon är det första arbetsdagen efter semestern och det känns faktiskt skönt. 13 dagar bara till Turkiet....
Tänkte uppdatera er om utställningar som jag besökt i sommar!


Wilda
Inoffare i Älvsbyn - BIR och HP
Internationella i Gällivare - Excellent

Wilda


Alice
Inoffare i Älvsbyn - BIS 4 
Nationell Sjulnäs Piteå - BIR valp HP
Internationell Gällivare - BIR valp HP
Internationell Sjulnäs Piteå - Juniorklass - Excellent


Alice


Sen så har vi ju Lillebror:
Mr Tyson

Tyson är inte ställts någonting i sommar eftersom han var nedklippt. Vi sparar päls allt vi kan och hoppas kunna visa upp honom inom kort!

Mr Tyson  


Ha en härlig tisdag - det ska jag ha! På jobbet!!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards