vadsomhelst

Alla inlägg under juni 2011

Av Åsa - 25 juni 2011 18:31

Hej vänner!
Igår var midsommarafton och vi åt sillunch ihop med min syster, Peters föräldrar och syster med familj

  
Sen var det dags..!
BRÖLLOP!!
Tog över 100 kort, men respekt för dom som inte vill synas på min blogg så visar jag bara nå få bilder. Har inte ens frågat brudparet så därför inga bilder...
Men våran familj kan jag bjuda på:
 
Jag och Peter
 
Vigseln ägde rum i Byske kyrka. Mycket vacker!
     
Taket:
 
Sen kom dom då; brudparet. Bruden är min kusin.

Solist var Anna-Lotta Larsson. Hon sjöng SÅ vackert!    
Bröllopsfest. Festlokalen var smyckad med tyg och stolarna klädda med vitt tyg med rosa band. GOD mat bjöds vi på!
  
Jag och min syster:
 
Min syster och Hans

Bröllopsvalsen:
  
Bröllopstårtan..!
 
Själv så är det ELVA år sen jag och Peter fick vara huvudpersoner på bröllop. Grattis Älskling!
   
Ha det bra!
    


 

Av Åsa - 20 juni 2011 21:51

Hej vänner!
Sista valpen ut blev sötaste Kajsa. Hon har flyttat till en familj utanför Piteå. Missade att fota henne idag, så jag bjuder på en bildserie på henne:
Kajsa till vänster, bredvid sina bröder: 
                   
Kajsa i mitten:
        
Prinsessan:
  
Med sin mamma:
     
Sötaste hjärtat! Önskar dej allt gott..!       


Nya hundplaner på gång!!

Av Åsa - 14 juni 2011 20:13

Hej vänner!
Long time ago...


På torsdag fyller våran fina Polly nio månader! Tänkt var det att hon skulle få debutera i juniorklassen i Gällivares internationella utställning till helgen. Hade även anmält Emmy med Polly i juniorhandling. TYVÄRR har hon drabbats av en långdragen lunginflammation som gör att hon inte får delta... Tacka Gud så har hon nu blivit frisk!
          
Just nu har vi kommit till husvagn och söta-Kajsa känner igen sej..:
 
Har faktiskt i år planterat blommor här. Jag brukar inte plantera, men tycker det är vackert, men i år får jag väl försöka hålla lite fint! Har en syster som har grönare fingrar än mej - så hon kanske kan hjälpa mig? Eller, Susanne??
       
Här ska jag må gott i sommar! Fick en så fin skylt av våra husvagnsgrannar:
"Jag har semester, STÖR EJ!!"
     
FUL bild! Jag vet - men det var ju tur det var på mej..! Bara så svårt att se normal ut då man har sol fulla ansiktet!!

Ha det bra - det ska jag!


Ovido - Quiz & Flashcards