vadsomhelst

Alla inlägg under juli 2009

Av Åsa - 11 juli 2009 22:34

Hej vänner!
Här kommer ett livstecken från mej...

Som ni känner till vet ni vad jag genomgår just nu. Ni som har varit med om det förstår precis och ni som inte har varit med om det kan nog bara föreställa er... Absolut är det ju olika för alla och jag kan bara säga hur det är för mig fast det är inget jag kommer att skriva om här! Undrar du nåt så får du gärna höra av dej - mejl eller slå en signal..!


I övrigt så känns dagarna rätt långa, inte mycket blir gjort. Njuter av solen då den är framme. Har skaffat mej en egen bil! Kanske jag kan lägga ut en bild på den sen nån gång. Den är kanonfin. Längtar till utlandsresan då jag hoppas kunna samla på mej lite energi och fått distans till det som händer.


Känner hur viktigt det är nu med föräldrar, min syster och mina vänner som jag känner stöd av, TACK alla, ingen nämd, ingen glömd! Men fortsätt - behöver er än ett tag....


Jag och flickorna var på utställning i Sjulnäs förra helgen och ställde Wilda.

Hon fick ett första pris, hp och suveränt bra kritik. Domaren tyckte verkligen om henne. Så det var ju jätteroligt!


För övrigt så unnar jag er alla en skön sommar och välbehövd semester!

Krama varann!

Ovido - Quiz & Flashcards