vadsomhelst

Alla inlägg den 18 maj 2009

Av Åsa - 18 maj 2009 22:01

Hej vänner!
Idag har det verkligen varit riktig sommarvärme! Tog en prom igårkväll till kontoret och gjorde bort lite papper. Så idag var jag in på morgonen en sväng och jobba bort resten. Var hemma före lunch och kunde njuta av solen.
Maja kom efter ett och jag fick nästan tvinga henne att äta en glass med mig ute i solen. Hon sa att hon var "ingen ute-tjej direkt". Nähä?! - säger du det? Hon är bäst på ursäkter! I påskas då det var kalasväder hoppades hon att det skulle vara regn så hon fick lov att vara inne.
Emmy hade långdag. Kom runt kvart över tre, och hade massor av ork, tid och kärlek över till vovvarna. Emmy fick snart främmande av två kompisar så då fick alla fyrbenta följa med på en promenad.
Hade även lite utställningsträning med Wilda. Kan tyckas som djurplågeri i denna värme, men vips så blir det varmt i Vännäs så då är det bra att jag tränat..! Annars så tar tre vovvar lite tid.
Tog själv en längre promenad i värmen och det var riktigt SKÖNT! Kände mej så nyttig! Har även hunnit över till grannen och få en kopp kaffe. Sen nu ikväll då det svalnade av passade jag på att dammtorka och torka golv medan flickorna lekte kurragömma hos grannbarna.
Väntar nu bara på Peter som började jobba vid fem i morse och ringde för en stund sen och sa att han nu åker från Boden. Puh - så lååååång dag!
Ha en skön tisdag!

Ovido - Quiz & Flashcards