vadsomhelst

Alla inlägg den 15 februari 2009

Av Åsa - 15 februari 2009 21:10

Hej

Kylan håller i sig och det är så ini *-vete kallt! Sally hoppar mellan tre ben när hon är ute och pinkar.

Har haft en hemma-söndag i dag. Fått ändå lite gjort. Peter åkte och handlade och jag passade på att torka ur och rensa ut kylen medan den var rätt tom. Känns skönt och fräscht att göra nåt sånt. Sen har det blivit två tvättar, golv torkade och rent i sängen. Så nu är det duschen som gäller för den som ska sova i sängen. Fräscht igen..! Har även besökt grannarna och kompisar på altuna.

I helgen har jag även gjort en blogg till Emmy som också ville ha en. Kolla in på hennes blogg: www.emmye.bloggagratis.se. Så nu är det jag, min dotter och hennes kompisar som bloggar..! Hm. Lika intresse, nåja lite kollrat får man väl vara...!


Have a nice monday!

Av Åsa - 15 februari 2009 09:56

Jag är skrockfull och efter en lyckad fredag den 13:e så kom alla hjärtans dag. Eftersom vi har alla hjärtans dag alla dagar så gick den helt obemärkt förbi Engströms. Not. Men man kan väl säga att varken jag eller Peter är så "romantiska" av oss, man får vara glad om man kommer ihåg födelsedagar och julafton... Däremot fick vi ett jättefint kort av Emmy!
På kvällen blev det melodifestivalen och jag tycker det var flera bra låtar. Markoolio som inte ens gick till andra chansen var bra, Lili och Sussie, Måns (=SNYGGAST - ja tanter kan tycka så!) HEAT var bra.

Sen såg vi "Bruce - den allsmäktige" och han är faktiskt skitbra i den filmen!

Idag är det söndag = slödag....

Hörs då vi hörs

Ovido - Quiz & Flashcards