vadsomhelst

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Åsa - 4 februari 2009 21:42

Klippningen blev som jag trott, inte många har sett att jag lagt ut 400 spänn på håret...
Har idag suttit med min mor på läkarstationen eftersom hon mest troligt har drabbats av vinterkräksjukan. Hosta, trött. Provade därför ett annat husmoderstips:
Svälj fem/sex hela vitpepparkorn - och du blir inte magsjuk! Så nu hoppas jag att min kära mamma inte smittar mej. För övrigt är jag inte så rädd för magsjuka, får jag det så får jag det. Bara inte övriga familjen blir sjuk.


Inte många har hört av sig och anmält sig till hundvakt... Min svägerska ringde idag så jag tänkte att hon var på hugget. Men inte det. Är dom rädd att de måste åka på nån utställning?? Inte alls! Skulle inte begära mer än att de får mat och vatten och kärlek. Bara Maria i Skellefteå skulle jag be att hon tar med Wilda på utställning! Men vet inte om det är nån precis den veckan...? Tur i alla fall att jag är ute i god tid, men nog löser det sig på nåt sätt! Eller hur mamma och pappa..?


Ikväll är det dirty, sexy, money!
Följer du den serien?

Ovido - Quiz & Flashcards