vadsomhelst

Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Åsa - 8 februari 2009 20:52

Hej
Har haft en skön helg i husvagn. Minus tjugo grader kallt ute och det var rätt kyligt. Snön har fallit hela helgen och det har blåst en aning - så riktigt mysväder för att sitta i en varm husvagn! Lördag kväll satt jag och Emmy uppe och skrattade till Rosa pantern. Brudarna och Peter har trots kylan varit och åkt i backen ett par varv. Min rygg hakade upp sig lördagförmiddag då jag snöt mig. Snöt(?)! Nej, den tål inte mycket... Idag passade jag på att städa genom hela vagnen och förgården när alla var ute. Nästa gång vi kommer upp är det riktigt fint!

Ser att nån kan tänka sig ta hand om djuren då vi åker till TURKIET i augusti. Tack snälla vänner!
DÅM Ä JU SÅ DÖLLIDA mina vovval - Dally och Vild-Wilda!!
Eller hur?!?

Ovido - Quiz & Flashcards