vadsomhelst

Alla inlägg den 2 februari 2009

Av Åsa - 2 februari 2009 20:33

Hej vänner, familj och bekanta...

En efterlysning:
Är det nån som är intresserad av att sköta två Lhasor den 12 augusti och en vecka fram...?

Av Åsa - 2 februari 2009 20:13

Hej vänner - för ovänner finns väl ändå inte...?
Idag har jag jobbat - och det var väldigt kul. Känns kul att kunna skriva så och mena det! Jag är duktigt förkyld och då jag blir förkyld får jag så besvär med mina bihålor så det rinner mer från ögonen än näsan. Oviktigt vetande, men eftersom jag är så förkyld så blir jag påmind av det hela tiden! Men rinixin (?), renexin (?) rinexin (?) INGEN ANING vad det heter men det hjälper då i alla fall.

Är fortfarande irriterad på ungarna 15 år !! som har eldat upp (ned) skolan. Hur dum får man bli?! Hoppas verkligen att de en dag inser vilken katastrof dom har ställt till med. Skulle även önska att kommun drog in på nån resurs (men det går nog inte - då allt redan är indraget?) som dessa idioter nyttjar. Och pengarna kommunen sparar går till att bygga en ny skola. De kommer att minnas vad de gjort livet ut och skämmas. Tror ni att de skäms? Visst måste dom göra det! Det är i alla fall helt ofattbart!! Man undrar vad det blir av såna barn... Knarkare, adovokat eller kontorsråtta precis som mej, ingen som vet! Och hur är föräldrarna, egentligen. Eller var allt bara en tragisk olycka? Ja, säger som de äldre: "-var är samhället på väg?" Moget va`??

Imorrn ska jag klippa mej kl 09 och bli så fin. Förresten - blir nog inte så annorlunda. "-Toppa det bara, jag vill kunna sätta ihop det."

Over and out.

Är du frisk?

Ovido - Quiz & Flashcards