vadsomhelst

Alla inlägg den 10 februari 2009

Av Åsa - 10 februari 2009 21:14

Hej vänner!

Längesen. Hur är det? Jobbar och sliter? Det är kallt ute. Ruskigt kallt. Idag har solen tittat fram och det var så vackert ute. Ser riktigt härligt ut. Men SVINKALLT. Jag gick inte ens på jobbet idag, var så kallt. Hoppas att det är varmare i morrn, då ska vi gå. Vovvarna mår riktigt bra av att gå. Stickade en dress åt Wilda som hon haft på sig ute. Inte bra. Tovor. Hon får tovor av den. Märkte det idag då jag kammade henne. Redan tovor. Nu har jag rett ut dom och nu ska det inte bli nå fler! På ett tag i alla fall... Jag ska bli bättre på att hålla efter henne, träna henne. Men hon är så läcker. Som en svans var man än går. Går hon inte efter mig så går hon efter Sally. Igår gick hon hem LÖS från kontoret och hem. Kontoret ligger på storgatan. Kan det vara två kilometer...? Bara man har Sally i koppel - så går hon efter henne, som en svans. Daniel har kommit på varför de har underbett, vovvarna. För att blåsa undan luggen! Prova. Gör underbett och blås bort luggen. Kan han ha varit så smart vår herre? Gjorde underbett för att blåsa bort håret från ögonen? Jag ska fråga då jag knackar på Hans port....

Ovido - Quiz & Flashcards