vadsomhelst

Alla inlägg under augusti 2009

Av Åsa - 12 augusti 2009 12:33

Hej vänner


Nu är det färdigpackat och tre hundar är duschade! Tack mamma och pappa som ska sköta Wilda och Sally. Tack familjen Nilsson - kanske speciellt då Lisa och Åsa - som ska sköta Bella! Det ska nog gå jättebra. Ska snart åka och placera ut vovvarna och sen har ju min snälla mamma bjudit oss på middag just innan avfärd så vi slipper disk och allt! JIPPI!!

Kameran är nedpackad så det blir ett tråkigt inlägg utan bilder. Men hoppas på massor av fina bilder från Turkiet sen!! Gillar verkligen inte att flyga så jag hoppas att vi ses och hörs på drygt en vecka!

CIAO!!

Av Åsa - 11 augusti 2009 13:38

Hej vänner
Jag lever! Vilken sommar det har varit. Skulle ta alldeles för lång tid att berätta allt, men mina närmsta vänner vet hur det har svängt här. Vill igen tacka för stöd från alla, men nu är det nya tider! Inget mer gorm om hur det varit.

Lovade en bild på min fina bil. Tada!!


Jag är mäkta stolt över den! Den är jättefin och jag har valt den alldeles själv...
Sen måste jag berätta vad jag gjorde igår. Nåt som jag länge velat göra:

Jag fixade mina naglar! Snyggt va`?!

Så nu ska jag sitta i Turkland med en paraplydrink och vara snygg..!


Men just nu håller jag på att packa inför resan och det blir en hel del:

Vi åker i morgonkväll till Side i Turkiet, tillsammans med grann-familjen. Ska bli så skönt! Har fixat det mesta klart. Nu ska jag fortsätta packa och hänga lite tvätt som är klart!

Ha det bra - vi hörs!

Ovido - Quiz & Flashcards