vadsomhelst

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Åsa - 26 augusti 2009 16:32

Hej

Mer bilder från Turkiet finns nu på hemsidan under "galleriet": http://asa.b99.org/Galleri/index.php?dir=%2F090826_turkiet (Klicka på länken). Det är MÅNGA bilder - så det tar ett tag att ladda upp, men ha tålamod så kommer dom upp!

Nice day!

Av Åsa - 26 augusti 2009 14:46

Hej igen
Fotade Bella när hon var ute idag. Hon blir ju sex månader den första september... Så här kommer lite vardagsbilder på henne:





Visst är hon GODE NYGG?!
Speciellt uppladdade till familjen Nilsson om ni skulle sakna henne...

Av Åsa - 26 augusti 2009 13:48

Hej vänner!

Nu är jag nyss hemkommen från jobbet. Maja har också kommit hem och sitter och slappar framför tv;n. Sen kommer Emmy och sist Peter...
På morgonen går jag till jobbet med mina vovvar. Friskt och skönt. Men på morgonen behöver man långbyxor, jacka och vantar. Hu, vad kallt det är! DÄREMOT på hemvägen! Då hade det räckt med t-shirt och shorts! Riktigt härligt ute! Fast det känns att det inte är riktig sommarvärme. Hösten gör sig påmind. Tvätten hinner knappt torka ute under en dag längre. Och jag ÄLSKAR att hänga tvätten ute istället för inne där det är trångt och det blir skrövligt. Sen älskar jag sommaren med. Hösten är mysig då man får tända ljus inomhus.
Idag måste jag och handla har lite torka vad det gäller middagsmaten. Lite småsugen på lax, dock... Och sen måste jag duscha Wilda. Hundarna blir inte fina av att gå på jobbet. Det är dagg och blött i gräset och sand på asfalten och ALLT SUGS upp i pälsen. Sen hamnar ALLT på golvet då ALLT rasar från pälsen efter att ALLT har smutsat ned hela pälsen. :( Kul med djur - eller hur?!

Ovido - Quiz & Flashcards