vadsomhelst

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Åsa - 24 augusti 2009 15:14

Hej vänner

Vill bara berätta om när vi skulle landa i Luleå...
Som många vet är jag ju väldigt flygrädd! Även barnen vet om det och då vi började inflygningen mot Kallax säger Emmy för att lugna sin "rädda" mamma:
 - Mamma, nu har dom fällt ut vingarna!

 - Herregud! Har inte dom varit ute? Svarar jag. Fast jag förstod att hon menade klaffarna på vingarna!

Dessa härliga barn har idag gjort sin första skoldag. Deras schema verkar rätt bra. Maja har bara två långdagar, tisdag och torsdag, medan Emmy har tre långdag, en kort dag och fredagar till två, tror jag det var. Härligt att skolan börjar om så det blir lite "ordning"!


Har själv varit på jobbet idag och det var riktigt trevligt. Mycket att göra och det känns kul!


Till middag ville jag äta nåt gott, och det ville Emmy med: Pannkaka! Vi har inte alls samma smak vad det handlar om god mat..! Men visst ska hon få pannkaka!

Vad äter ni till middag idag?

Ovido - Quiz & Flashcards