vadsomhelst

Alla inlägg den 23 augusti 2009

Av Åsa - 23 augusti 2009 21:35

Hej vänner!
Här kommer lite bilder från våran resa:
Poolen!
Hotellets pool

Drinken
Njuter vid Poolen av en god drink...!


Kvällsnjuter!
Och på kvällen njöt jag av solen....


Parasailing
Emmy, Julia och Sandra provade på Parasailing. Det är dom som sitter i den gula ballongen. Högt uppe..!

Side stad
Mitt i Side centrum fanns denna flagga i rondellen, så det var lätt att hitta.


Maja
Vårat ena vattendjur!


Emmy
Och vårat andra vattendjur.


Aquapark
Vi gjorde en utflykt till ett vattenland!


Åker
Peter och Emmy åker


Peter och jag

Jag och Peter


Maten
Maten i Turkiet var massor god!


Minidisco
Barnen dansar på minidiscot.


Lekfröken
Barnen gillade "lekfröken Susu"


Det var bilderna som jag bjöd på denna gång. Som sagt var det en otroligt skön resa och vi njöt varje sekund. Något som hela familjen verkligen behvöde.....
Tack än en gång ni som tog hand om vårat minizoo...!

Ha det bra - tills vi hörs nästa gång.

Ovido - Quiz & Flashcards