vadsomhelst

Direktlänk till inlägg 29 januari 2009

Jobb och mat

Av Åsa - 29 januari 2009 20:12

Mitt nya jobb är ett riktigt heltidsjobb! Men KUL!! Mycket att göra nu i början, tills allt faller på sin plats. Men det  är bara så skönt att slippa pendla. Man kan väl säga att jag trivs. Och besök har jag fått ha - och det är kul. Behöver inte fundera på hur länge jag har suttit på rast (lugn Peter läser inte min blogg..!) och framförallt måste inte vara på plats ÅTTA. Jag som hatar att passa tider (kanske för att jag har svårt att passa dom..?) behöver inte vara på minuten nu! Och vovvarna får vara me´! I övrigt händer inte mycket. Tvättar, stryker plockar, bäddat rent. Pasta och skinksås till middag igår. Och idag har jag gjort nå som vi ALDRIG äter: Fiskpinnar, potatis, remouladsås (?), grönsallad och citron. Vad gott det är! Imorrn tror jag att det  blir grillkorv och pommes. Ihelgen ska vi till husvagn. Då blir det husvagnsmat; stekt pannkaka och fläsk till lunch och kebab en lunch. Men till middag - vet inte än!


Vad har du ätit - något middagstips..?

 
 
Ingen bild

Maria

29 januari 2009 21:13

Jag har ett jättebra middagstips! Kom "förbi" nån gång när det passar så får ni provsmaka :-)
Kramis från soliga Lassbyn!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 14 augusti 2012 22:35

Hej vänner! Fem dagar kvar och jag har värsta resfebern! Längtar SÅ till dess vi har landat och kan börja andas igen. Jag hatar att flyga! Här är inga fjärilar i magen. Vi talar kanadagäss..! Nästa gång jag talar om en resa - avbryt mej! Nä det här...

Av Åsa - 8 augusti 2012 11:19

Hej vänner! 11 dagar kvar och jag är SÅ beredd! Att planera och längta efter en resa - det är halva resan! Tror jag har det värre just nu än ett barn på julafton! Jihooooo!!! Vad jag vill iväg!!! To be continued.........

Av Åsa - 6 augusti 2012 22:39

Hej vänner!I morgon är det första arbetsdagen efter semestern och det känns faktiskt skönt. 13 dagar bara till Turkiet....Tänkte uppdatera er om utställningar som jag besökt i sommar! Wilda Inoffare i Älvsbyn - BIR och HPInternationella i Gälliv...

Av Åsa - 22 juli 2012 13:49

Hej vänner! Semestern fortsätter i regn och höst-rusk. Har inte varit den bästa sommaren, men det är skönt att veta att EN vecka är solsäkrad! 28 dagar kvar till en vecka i Side! Jihoooo!!! Måste bara visa mitt senaste inköp till kenneln: ett tr...

Av Åsa - 18 juli 2012 17:28

Har ju missat att meddela att jag blivit med hane! Har alltid sagt att jag inte ska blanda hane och tik, men nu är det gjort. Fick frågan om att köpa en hane och inte kunde jag säga nej! En superhärlig kille med en "intressant" stamtavla, som bli ett...

Ovido - Quiz & Flashcards