vadsomhelst

Alla inlägg den 23 januari 2009

Av Åsa - 23 januari 2009 23:18

Har just hällt bort skurvattnet och väntar att tvättmaskinen ska bli klar. Hinner inte med nån städning i helgen så jag har gjort bort det ikväll - skönt!

Idag har jag jobbat mitt näst sista pass i Boden. EN dag kvar nu! Efter jobbet for vi till sporthallen för att förbereda dansdragets tävling inför morgondagen. Ska bli så kul! Halv elva till tolv, ska jag och Åsa Nilsson stå i kiosken. Peter sitter i insläppet med Niclas mellan tolv och två. Efter tre trodde dom att Emmy och Williams grupp ska dansa. Hoppas bara vi hinner se så mycket som möjligt...! Fyrtioårskalaset som vi är bjudna på börjar klockan sex, och eftersom jag ska vara "lekledare" och hålla i lite allsång (!) så är det nog bäst vi är på plats när kalaset börjar. Verkar bli en heldag med gasen i botten. Ska bli så spännande att få se "plats på scen för Emmy Engström och William Wikström i en bugg"!  Emmys kompis ska också bugga - om nu bara danspartern blir frisk! Han har varit sjuk i veckan så det har inte blivit nån träning. Nackdelen med pardans, kan man säga. Lycka till alla fyra! Eller hela Dansdragets dansare förresten!

Storbruden kan göra en mallig..! Hinner nog med en dusch innan tvättmaskinen är klar. Sen väntar ett par timmar i sängen innan klockan ringer.


Du håller väl nu alla tummar nu för Emmy och William?! (ja - kanske inte då Lisas familj..:)

Ovido - Quiz & Flashcards