vadsomhelst

Alla inlägg den 19 januari 2009

Av Åsa - 19 januari 2009 21:39

Hej vänner

Idag har jag jobbat i Boden och det är nu bara en vecka kvar!! Sen har jag varit ute och sprungit - nä på prommis - med Monkan. Hon hade högt tempo så jag fick faktiskt be henne stressa av. Riktigt skönt med en prommis! Och Monkan - du är ett härligt sällskap! Hör av dej nästa gång du ska ut och röra på dej! Sen har jag hunnit sitta lite och förbereda inför bokslutet. Ätit palt hos mamma och pappa! OJ SÅ GOTT! Tack för god mat mamsen! Lyxigt är det att ha jobbat en hel dag, hem öppna posten, åka till mamma och pappa och ät GOD MAT...! Fick med mej två paltar till lunch i morrn. Sparar där 50 spänn på en dagens!


I morrn är veckans värsta dag. Sämst tycker jag om tisdagar för det känns som man lämnat helgen för längesen och det är läääänge kvar till helgen. Måndag kan jag överleva för då har jag nyss varit ledig. Men tiiisdag. BLä. Onsdagar känns som man börjar lukta helg igen. Lukta helg...?? Hmmm - måste nog jobba på svenskan.


Vilken är din sämsta veckodag?

Ovido - Quiz & Flashcards