vadsomhelst

Alla inlägg den 16 november 2011

Av Åsa - 16 november 2011 15:05

Hej Vänner!
Äntligen fick jag då hjälp med fotograferingen! Men då jag då äntligen får hjälp, ett proffs som kan hålla valparna, håller JAG då själv kameran SNETT!


Nåja, sneda eller raka, så här kommer bilderna på Dom URSÖTA BÄBISARNA. Och som vanligt börjar vi med tikarna:
NORDICPEARLS LIKE A FAIRYTAIL:


NORDICPEARLS LIKE A FANTASY:

 


HANARNA:

NORDICPEARLS LIKE A LORD:


NORDICPEALS LIKE A KING:


NORDICPEALS LIKE A LEGEND:


Valparna är en jämn och fin kull. Fast dom är fem stycken så är tycker jag att dom är rätt lugna. Sen (om jag får nu får tala gott om dom utan att skryta, eller jag skryter nog..!) så verkar dom ju HUR TRYGGA SOM HELST! Som exempel kan jag ta: Jag hade två hantverkare i köket i fredags, två män som sprang in och ut och fixade, så låg dom tryggt mitt på köksgolvet och sov. Dom är i en ålder nu där man bara kan älska dom. Precis lagom KLUMPIGA, nästan helt utan kordination och glada åt allt; som tex en foppatoffel, en syster/bror som man bara kan studsa in i eller ett fat fullt MED MAT!! Ja man kan verkligen älska en hundvalp! Eller fem stycken då....
Ha en fortsatt härlig vecka!
Och jag HOPPAS jag får en lite tidig julklapp i morrn!!!

Ovido - Quiz & Flashcards