vadsomhelst

Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

Inte kul

Av Åsa - 4 januari 2010 09:14

Hej vänner!
God fortsättning på ER ALLA!

Nytt år och nya möjligheter! NÄ så skit heller!! Jag ska inte låtsas att allt är kul och vara traditionell och säga så. Varför ska nya möjligheter komma för att det är ett nytt år..? Nya möjligheter kommer - närsomhelst...
Men just nu är det inte kul! Nä, det är faktiskt inte det, försöker låtsas, men ibland går det faktiskt inte..!
Det är nämligen köket:


Det är inte kul att ha det så här! Verkligen inte. Försöker stå ut, det blir bättre, det är övergående. Men det hjälper inte NU! Det går inte laga mat:
 
Köket ser ut så här!

Men visst ska det väl bli bättre? Men det känns bara som att det tar så låååång tid! Igår kom i alla fall golvet in:

Och det är jag så HIMLA NÖJD över! Förhoppningsvis kommer tapeterna upp, idag eller möjligen i morrn och då är vi ju ett steg närmare KLART! En vecka kvar (önskar jag kunde skriva "endast") till dess att KÖKET KOMMER! Och då går det laga mat igen. Väntar nu bara på fläkten, diskhon bla bla bla... Well well jag längtar ialla fall till dess vi har ett kök vi kan använda!          

Ha det så himla bra alla!

 
 
saynoo

saynoo

4 januari 2010 09:25

Gomorgon!

Ha en toppen dag!

http://hollywoodnews11.blogspot.com

 
miriam

miriam

4 januari 2010 09:34

åh stackars dej...ungefär som hemma hos min syrra ( och mej mitt i renoveringar..jag vet inte ,vi har typ gjort det till en livsstil ha ha ) men nu har hon börjat få köket på plats..kom gärna och hälsa på i min blogg så finns det länkat dit :-) alltid kul att kolla hos andra!
men jag är säker på att ditt kök kommer bli super snart,jag tänkte kika in här och kolla hur det blev :-)!!
men jag vet att det är jobbigt på vägen :-( ..

mvh miriam

http://ljuvahus.blogg.se

 
Ingela

Ingela

4 januari 2010 10:09

Vilket snyggt golv!! :-) Hoppas sakerna kommer snart så ni kan slutföra köket, blir nog superfint! Jag vet precis hur det är, när vi renoverade i Sävast var vi några veckor utan så gissa om vi var less mikromat! Bläääää.

http://ingela1975.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 14 augusti 2012 22:35

Hej vänner! Fem dagar kvar och jag har värsta resfebern! Längtar SÅ till dess vi har landat och kan börja andas igen. Jag hatar att flyga! Här är inga fjärilar i magen. Vi talar kanadagäss..! Nästa gång jag talar om en resa - avbryt mej! Nä det här...

Av Åsa - 8 augusti 2012 11:19

Hej vänner! 11 dagar kvar och jag är SÅ beredd! Att planera och längta efter en resa - det är halva resan! Tror jag har det värre just nu än ett barn på julafton! Jihooooo!!! Vad jag vill iväg!!! To be continued.........

Av Åsa - 6 augusti 2012 22:39

Hej vänner!I morgon är det första arbetsdagen efter semestern och det känns faktiskt skönt. 13 dagar bara till Turkiet....Tänkte uppdatera er om utställningar som jag besökt i sommar! Wilda Inoffare i Älvsbyn - BIR och HPInternationella i Gälliv...

Av Åsa - 22 juli 2012 13:49

Hej vänner! Semestern fortsätter i regn och höst-rusk. Har inte varit den bästa sommaren, men det är skönt att veta att EN vecka är solsäkrad! 28 dagar kvar till en vecka i Side! Jihoooo!!! Måste bara visa mitt senaste inköp till kenneln: ett tr...

Av Åsa - 18 juli 2012 17:28

Har ju missat att meddela att jag blivit med hane! Har alltid sagt att jag inte ska blanda hane och tik, men nu är det gjort. Fick frågan om att köpa en hane och inte kunde jag säga nej! En superhärlig kille med en "intressant" stamtavla, som bli ett...

Ovido - Quiz & Flashcards