vadsomhelst

Alla inlägg den 20 januari 2010

Av Åsa - 20 januari 2010 09:06

Hej vänner
Vill bara meddela att köket är rätt så klart!
Tak, golv, tapeter, köksinredning, kakel, fläktkåpa och kökslampa, allt på plats!

Köket går nu använda: rinnande vatten, diskmaskin och det går att laga mat! Ikväll blir det fisk och potatis - och mamma och pappa som gäster. Hon har varit en ängel och bjudit på mat i denna kaotiska tid utan kök!

Jag har målat byrån från hallen, VIT! Istället för nya handtag för 30 kr styck(*12) så SPRAYADE jag dom gamla. Så från antika till silver! Idag ska jag montera fast dom och ställa in byrån. Nice I think..!


Kvar är att montera belysning under skåparna, men elektrikern kommer på lördag.
Väntar även på en fönsterlampa som jag beställt då det bara fanns en!
Väntar även på en gardinkappa som jag köpt men behöver en till...! (Skynda dej Åsa..!)
Sen ska det en smal, smal list runt kaklet... KLART!


På fredag blir det middag för snickarna Martin Timell och Martin Timell (Peter och Janne) med familjer för ALLT jobb med köket. Kalla det vad du vill; en liten taklagsfest, inflyttningsfest, renoveringsfest sak samma, men förhoppningsvis blir det god mat, trevligt sällskap och kanske nåt vinglas..?


Ha en skön dag!


Ovido - Quiz & Flashcards