vadsomhelst

Alla inlägg den 8 januari 2010

Av Åsa - 8 januari 2010 23:49

Hej vänner


Kylan har mattats av litegrann (säger man så om väder..?), nu endast -20 grader. Men kallt så in i ... nåt ställe..!


Idag blev det en sväng till Piteå. Vi skulle beställa kakel. Vi beslutade oss för ett vitt kakel, rektangulärt, små plattor med mörkgrå fog. Tror det blir bra... Sen kolla vi runt överallt på lampor. Men jag vet inte vad jag vill ha! En rund stor? Två ovanför bordet? En kristallampa? Åldersvarning - jag vet! Men det är så himla snyggt!! Sen tror jag att jag vill ha nåt ståendes i fönstrena... Men finns inget, inga nyheter. Ska jag måsta vänta till våren?? Näpp, det går ju inte vara utan lampor i köket..! Efter att ha tittat runt så åkte vi in till stan för att flickorna skulle få handla upp presentkorten från julafton. Emmy fyndade rejält på Gina Tricot. 500 kr räckte inte så mamma fick sticka till med en tvåhundralapp. Men hon fick MASSOR med kläder! Värre var det för pappan som följde Maja på GameShop... Hennes 500 kr räckte absolut inte till nån Wii fit bräda... Så pappan fick sticka till med betydligt mer än mej..!
Själv fyndade jag månadens ljus från Yankee Candles:

  
Lånade denna bild då jag inte ides fota mitt eget ljus..!
Denna månad är det Lavendel/vanlilj. Luktade gott. Bara jag nu får städa och fixa och dona och få tag i allt jag behöver - DÅ ska jag mysa med doftljus. Bara det inte hinner börja ljusna för mycket ute...


Ha en härlig lördag!

Tjing

Ovido - Quiz & Flashcards