vadsomhelst

Alla inlägg den 21 september 2009

Av Åsa - 21 september 2009 08:46

Hej vänner!
Ett inlägg från helgen, men det får bli kort eftersom jag inte har nå bilder att lägga ut och det är inte alls lika kul:
Fredagkväll - Stuffapremiär! Premiär även för Maja som nu kommit upp i årskurs fyra! Minns själv då man var på stuffa och det var väl lite konstigt då man fick skicka iväg Maja. Hon ska ju vara liten! Nä, brudarna börjar vara stora...
  
Så här snygg var hon då hon skulle iväg på premiär-stuffa...!
Kortet är lånat från hennes blogg: bloggmajsan@bloggplatsen.se


Lördag - Peter var först en sväng till Boden och plockade ut en firmabil. På eftermiddagen åkte vi till Peters föräldrar en snabbis och sen blev det till hans syster med familj. Deras storflicka fyller år idag, måndag, men vi firade henne och hennes bror i lördags. GRATTIS TILL LINA OCH ROBIN! Var inte hemma förrän halv ett..!


Söndag - Emmy hade valpkurs och på schemat stod det "spår". Så jag var med henne och Bella i skogen under dan. Och vem gick det galant för?? Precis, min storflicka och hennes "valp"! Det var visst jättekul, så nu ska vi visst hålla på med spår också....

På eftermiddagen åkte jag och Peter och hälsade på min farfar som hamnat på sjukhus. Han var sig rätt lik, men sjukhusmiljö är aldrig kul...


En ny vecka och nya möjligheter!

Nice day!

Ovido - Quiz & Flashcards