vadsomhelst

Alla inlägg den 9 september 2009

Av Åsa - 9 september 2009 17:50

Hej vänner!


Här kommer ett SCOOOOP:


Moa kom just förbi och skrek "Mamma och pappa har gift sig!!" NÄHÄ?! Sprang över och kolla - är det verkligen sant?? Japp, prästen har nyss åkt....


Grattis säger vi nu till brudparet Lindström:

  


Och eftersom dom inte är nå förtjusta i smycken, varken han eller hon så gjorde dom världens grej:

Istället för ringar så tatuerade dom ringar, på var sitt ben:


  


Så otroligt fränt - eller hur?!


Hade ingen aning om det när mitt tidigare inlägg idag skrevs. Då jag gratulerade alla som gift sig. Haha.

Av Åsa - 9 september 2009 08:56

Hej vänner

Som ni ser så har bloggagratis.se förnyat sig litegrann... Nu heter det bloggplatsen.se.

Så nu kan ni länka om till vadsomhelst.bloggplatsen.se! Jag har även snabbfixat layouten så den passar till min hemsida: asa.b99.org! Coolt va`?


Har inget vettigt att meddela faktiskt. Igår var jag och Peter till havsbadet och fyllde kåpsläpet och bilen med grejor från tältet. Så nu står tältet tomt och väntar på att packas ned. "Sommaren är kort, det mesta regnar bort"...

Däremot är det ju ett roligt datum idag. Grattis alla som får barn idag, eller ni som förlovar er eller gifter er. Allt för att komma ihåg bröllopsdagen - va`?

För övrigt händer inte mycket. Går på jobbet varje dag, städar och handlar och lagar mat. Kul va`? Har tänkt att börja med nån slags höststädning/rensning. Har gjort tvättstugan och det blev så bra det kan för att vara i den lilla trånga tvättstugan... Sen tänkte jag gå igenom förrådet och därefter vindan. Sen är det bara ta rum efter rum. Och då jag gått varvet är det bara att börja om... Och igen och igen. Tanken slår mej att huset är rätt stort och MÅNGA fönster finns det att putsa.Obestämd

Ha en bra 090909-dag!

Ovido - Quiz & Flashcards