vadsomhelst

Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Småland t o r..!

Av Åsa - 19 april 2009 21:21

Bella, längst fram
Får vi presentera Bella. Det är hon som står längst fram.
Det är Emmys hund. Japp, hon ska få en egen hund. Och det blev inte en st bernads eller en landseer ej heller en Berner Sennen utan en långhårig Collie. Sobelfärgad och tik för att inte jämföras med Zacko. Hon vill inte ha en liten hund och det här blir den största hon får välja. Många höjer ögonbrynen och har åsikter. Men vi vill köpa en hund till henne och det behöver inte förklaras. Alla som känner Emmy VET hur intresserad hon är av hundar och det är roligt därför uppmuntar vi gärna det. Kalla det bortskämd eller nåt men vi ser det inte så. Absolut vet vi att hon kan tröttna på den inte orka med den men då är vi här och "tar över" henne OM hon skulle tröttna... Det är väldigt roligt att kunna uppfylla sitt barns önskan på det här sättet... Så tidigt tidigt sätter vi oss i bilen på lördagmorgon för att bila ned till Småland. Vilket äventyr - och det ska bli SÅ KUL!! Ja, det finns valpar närmare men nu ville vi ha HENNE!

Faster Maria - visst ville ni låna henne en vecka i augusti..?

Och för er som tror att Maja är bortglömd och inte får något, hennes tur kommer nog då hon önskar nåt!

 
 
Ingen bild

Faster Maria

19 april 2009 22:26

åh! så söt! lycko Emmy! ja vem kan motstå Bella!? Apropå augusti...vi får se.
Kram till er alla.

 
Trolllet !

Trolllet !

20 april 2009 15:29

Heej! Ja såklart vi kan låna hon! Lycko EMMY! Ja nu kanske mamma och pappa kollar efter en hund till mig/Dom. Hoppas det!:)

Kram! /Lina!

http://lina-a.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Syrran

20 april 2009 20:54

Ja nog är dom väldigt söta alltid. Man blir riktigt sugen å skaffa en men de går ju inte. Kanske man får komma å krama lite grann.

 
Ingen bild

Julia

20 april 2009 21:19

Så söt:)

 
Hanna

Hanna

21 april 2009 09:33

Så oerhört söt!

Jag var tvungen sudda bort det, såg ut som en mupp ;)

http://jagheterhanna.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Åsa

21 april 2009 18:21

Hej
Himmel och pannkaka vilken söt hund. Nog förstår jag att ni vill ha den hunden!!!!
Åsa

 
Ingen bild

Maria Sandgren

21 april 2009 22:05

Klart som attan att hundtokiga Emmy ska ha en egen hund, intresse ska uppmuntras...Heja Peter!!!Söt som en liten docka är hon, Lycka till & kör försiktigt. Kram maria

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 14 augusti 2012 22:35

Hej vänner! Fem dagar kvar och jag har värsta resfebern! Längtar SÅ till dess vi har landat och kan börja andas igen. Jag hatar att flyga! Här är inga fjärilar i magen. Vi talar kanadagäss..! Nästa gång jag talar om en resa - avbryt mej! Nä det här...

Av Åsa - 8 augusti 2012 11:19

Hej vänner! 11 dagar kvar och jag är SÅ beredd! Att planera och längta efter en resa - det är halva resan! Tror jag har det värre just nu än ett barn på julafton! Jihooooo!!! Vad jag vill iväg!!! To be continued.........

Av Åsa - 6 augusti 2012 22:39

Hej vänner!I morgon är det första arbetsdagen efter semestern och det känns faktiskt skönt. 13 dagar bara till Turkiet....Tänkte uppdatera er om utställningar som jag besökt i sommar! Wilda Inoffare i Älvsbyn - BIR och HPInternationella i Gälliv...

Av Åsa - 22 juli 2012 13:49

Hej vänner! Semestern fortsätter i regn och höst-rusk. Har inte varit den bästa sommaren, men det är skönt att veta att EN vecka är solsäkrad! 28 dagar kvar till en vecka i Side! Jihoooo!!! Måste bara visa mitt senaste inköp till kenneln: ett tr...

Av Åsa - 18 juli 2012 17:28

Har ju missat att meddela att jag blivit med hane! Har alltid sagt att jag inte ska blanda hane och tik, men nu är det gjort. Fick frågan om att köpa en hane och inte kunde jag säga nej! En superhärlig kille med en "intressant" stamtavla, som bli ett...

Ovido - Quiz & Flashcards