vadsomhelst

Alla inlägg den 6 april 2009

Av Åsa - 6 april 2009 18:46

I helgen har vi varit till husvagn. Bara vi - våran familj. Jätteskönt!  Verkligen mysigt att vara tillsammans, se tv och bara mysa. Nästa helg blir det mer folk - och det är jättekul det med! Min mamma och pappa ska ju komma och campa, och det tycker vi alla ska bli så roligt! Använda husvagn vintertid, det är bäst. Daniel och Jessika kommer också och sen hoppas vi att grannarna tittar upp en dag. Peters syrra med familj och föräldrar kanske snippar förbi - vem vet..?
Har hunnit tvätta en hel del sen igår när vi kom hem. Tvättkorgen var tyvärr inte riktigt tom heller så det fanns att välja på. Men nu ser jag slutet på berget! 
Flickorna är just och tränar bugg. Dom är ju duktiga! Det ser så roligt ut och jag skulle så gärna vilja kunna bugga med, men min man är inte lika entusiastisk...
För övrigt så väntar jag just nu besök av en barndomskamrat som är uppe  under påsken. I vanliga fall bor hon i Göteborg och där blommar väl tulpanerna redan...!

Ovido - Quiz & Flashcards