vadsomhelst

Alla inlägg den 14 februari 2011

Av Åsa - 14 februari 2011 22:44

Hej vänner!
Idag har vi haft Wilda-mätning igen. Fem cm till på en vecka. Från 48 till 53. Idag är det första gången hon verkar ha haft det lite "jobbigt". Tips från barnmorskan Maria att låta henne vara ifred i sovrummet, tror jag har gjort henne gott. Hon har legat lugn hela kvällen och inte alls gnällt och velat in. Väldigt stilla. Har även kräkts litegrann, vet inte riktigt varför. För mycket mat? Eller allmänt illamående? Ojoj, ska jag nu börja tycka synd om min lilla prinsessa?? Ska nog duscha Sally i morgon och göra henne klar för flytt till mormor och morfar. Wilda kan gott behöva lite lugn och ensamhet i sin valplåda!
37,5 grader idag mot 37,9 igår. Håller koll - allt enligt min barnmorska! Tack Maria!!!
Avslutar denna måndag med en annan bild än HUNDAR; Rosor jag fått på alla hjärtans dag!
  
Ingen idé att tacka här då han knappast läser bloggen!

Ha en godnatt alla och en härlig tisdag! Frys inte ihäl nu bara vänner...

Ovido - Quiz & Flashcards