vadsomhelst

Alla inlägg den 5 februari 2011

Av Åsa - 5 februari 2011 22:24

Hej vänner!
Nu är det lääääängesen jag skrev..! Jag vet! Men har inte känt för att blogga på mycket länge. Många visste ju allt utan att höra av sig. Kanske jag blev FÖR öppen? Hursomhelst kommer jag nu att blogga mest om hundarna och inte så mycket "privat" som det känns nu. Icke hundintresserade kommer nog att tycka det är en VÄLDIGT tråkig blogg... Inläggen kommer nog inte heller att dugga tätt.
  
Har även uppdaterat hemsidan (japp - den finns kvar!) men även den handlar bara om hundar... http://asa.b99.org/

Kort uppdatering sen sist; vi har skaffat en collie till, så nu bor det fyra hundar hos oss. Jag vet, FYRA hundar!! SEN SÅ väntar ju Wilda puppies om cirka två veckor. Mer om det på hemsidan!


Ha det bra - till vi ses nästa gång!


Åsa

Ovido - Quiz & Flashcards