vadsomhelst

Alla inlägg den 18 januari 2012

Av Åsa - 18 januari 2012 21:31

Hej vänner!
Paket är alltid kul!

Även fast man vet vad man beställt! Idag fick jag hämta ett paket! Till mig!! Eller inte nu till MEJ... 

Till mina vovvar. En (till) borste. Alltid bra att ha! Har en Laser Lite borste som är väldans bra. Men en extra är också bra! Den verkade väldigt bra - och lätt! Bra, bra, bra!

Nytt balsam. Fick tips på facebook att det var utförsäljning på "Johannas hundrosetter" så jag slängde iväg en beställning. Passar på då det är rea! Det är så vi "stämplare" handlar!

 
Detta balsam från Laser Lite är att rekommendera! 

Sist och minst. Nya snoddar!

Och det måste vi snart börja med. Ögonen håller på växa igen på Bäbis:

Har varit värsta tuggandet ikväll på pinnar:

Man måste hålla med bägge händ... tassarna:




-"Ska jag orka byta till Det Stora Benet..?"

-"Nä... Orkar inte..."

Och nej.
Säljer han inte på avbetalning. Tyvärr....

  

Ovido - Quiz & Flashcards