vadsomhelst

Alla inlägg den 28 september 2011

Av Åsa - 28 september 2011 22:11

Hej vänner!
Har ikväll gjort en ny hemsida. Eller gjort och gjort... Det är en sån där gratis sak som man bara fyller i. Mycket enkelt. Lite opersonligt. Fast på sitt sätt är det ju bara mina bilder och då blir det ju personligt!!


Min tanke är att uppdateringar kommer att vara här på bloggen och mindre ofta på hemsidan, där ska det bara finnas "bas-information" (kan man skriva så..?) På en blogg behöver man inte vara så formell, som på en hemsida. Sen vill jag ha en sån gratis sak och då kan man inte ladda upp fotoalbum efter fotoalbum...


Tyvärr har jag inte engagerat mej med en gästbok, utan vill du kommentera får du  gärna göra det här på bloggen! Tycker även att många hoppar över att skriva i gästböcker och då blir dom ju rätt ointressanta!


Titta gäran in på http://www.nordicpearls.n.nu/, och glöm inte lägga till sidan på dina favoriter!!
 

Vill att nya hemsidan går i vitt och därför vill jag även ändra bloggen till vit, då jag börjar vara kräkless den här färgen! Och vad är det egentligen för färg?? Blå? Lila?? No idea!!


Jo förresten. Inga valpar än....


Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards