vadsomhelst

Alla inlägg den 28 oktober 2009

Av Åsa - 28 oktober 2009 19:41

Hej vänner

Nu har hallen äntligen blivit klar. Och jag är nöjd. Eller. Den är ju än liten och trång. Men nu är den FIN, liten och trång i alla fall! Eller vad tycks:


Dörren har fått ett nytt handtag! Istället för en skohylla blev det ett skoskåp. Där varje familjemedlem fick en egen låda.  
 

 
Silver och vitt. ME LIKE!!
  
Men mest av allt är jag SUPERNÖJD över den nya kristallampan i taket..!!

 

För övrigt så hade Emmy bara 37,7 graders feber på morgonen. Visst, det är feber men det känns som den håller på att gå ned.
Maja har varit duktig och hjälp till idag. När jag plocka fram strykbrädan sa hon: "Jag kan stryka, mamma!" Helt utan att ens ha bett om det.


Många strukna högar blev det! 
  
Mammas duktiga flicka!

Till middag hade Emmy önskat köttsoppa och så fick det bli. När jag var på byn ringde Peter och han hade bjudit mina föräldrar med på köttsoppa. Så det blev ju lyckat - känns som vi ligger efter några middagsbjudningar, även där..!


Ikväll får ni inte missa Greys! Ha det bra!

Ovido - Quiz & Flashcards