vadsomhelst

Direktlänk till inlägg 1 juni 2009

helgen...

Av Åsa - 1 juni 2009 20:57

Hej vänner!
I fredags åkte vi till husvagn. Lite udda dock eftersom vi hade rester (köttfärsbiffar och kokade makaroner till) och körde därför förbi Frasses...! Lördagen var ju rätt skön - hände inget speciellt på dagen. Hade glömt att Bella hade slut mat så det blev en sväng till "Djur-magget" för att handla. Solen tittade fram och under dagen kom även Åsa och Niclas så vi gjorde oss färdiga för att gå på middag på hotellet. Varje år bjuder havsbadet (bjuder och bjuder - det är nog inräknat!) på middag med information inför sommaren. Middagen bestod av jättegod buffé och proffsig underhållning. Roligt hade vi! Efteråt promenerade vi till oss och satt ute ett bra tag på kvällen tills vi letade oss in i det varma tältet. Roligt att umgås med flera generationer, faktiskt.

Söndag var ju kalasdag! Värsta sommarvärmen! Satt mest stilla och flåsade - precis som jag vill min sommar ska vara! Åt husvagnslunch - bullens och kräm. Var tvungen att åka hem på kvällen och hemma händer väl inte mycket. Idag har vi jobbat och gått skola. Hunnit tvätta korgen tom - alltid lika trevligt.
Well, well - ny vecka, nya möjligheter - inte sant vänner?

Hörs då vi hörs och ses då vi ses!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 14 augusti 2012 22:35

Hej vänner! Fem dagar kvar och jag har värsta resfebern! Längtar SÅ till dess vi har landat och kan börja andas igen. Jag hatar att flyga! Här är inga fjärilar i magen. Vi talar kanadagäss..! Nästa gång jag talar om en resa - avbryt mej! Nä det här...

Av Åsa - 8 augusti 2012 11:19

Hej vänner! 11 dagar kvar och jag är SÅ beredd! Att planera och längta efter en resa - det är halva resan! Tror jag har det värre just nu än ett barn på julafton! Jihooooo!!! Vad jag vill iväg!!! To be continued.........

Av Åsa - 6 augusti 2012 22:39

Hej vänner!I morgon är det första arbetsdagen efter semestern och det känns faktiskt skönt. 13 dagar bara till Turkiet....Tänkte uppdatera er om utställningar som jag besökt i sommar! Wilda Inoffare i Älvsbyn - BIR och HPInternationella i Gälliv...

Av Åsa - 22 juli 2012 13:49

Hej vänner! Semestern fortsätter i regn och höst-rusk. Har inte varit den bästa sommaren, men det är skönt att veta att EN vecka är solsäkrad! 28 dagar kvar till en vecka i Side! Jihoooo!!! Måste bara visa mitt senaste inköp till kenneln: ett tr...

Av Åsa - 18 juli 2012 17:28

Har ju missat att meddela att jag blivit med hane! Har alltid sagt att jag inte ska blanda hane och tik, men nu är det gjort. Fick frågan om att köpa en hane och inte kunde jag säga nej! En superhärlig kille med en "intressant" stamtavla, som bli ett...

Ovido - Quiz & Flashcards