vadsomhelst

Direktlänk till inlägg 7 november 2011

Suddenly five weeks..!

Av Åsa - 7 november 2011 16:03

Hej vänner!

Ja, då har det gått en vecka till och valparna är nu fem veckor! Det börjar vara livat på golvet, små pinkfläckar och nån bajs som ser ut som en daggmask. :) Nåja, det får ju inte ligga många minuter så är det snabbt borttorkat. Men ville bara berätta att sånt hör till. Det är inte bara söta och jättesöta. Utan även jobb... Men det är en väldigt fjantig baksida med uppfödning - det kan man ju ta! Bättre med lite skit i hörnen än ett rent helvete - sägs det ju..!

Slutsvamlat, vi börjar med brudarna:

Nordicpearls Like a Fairytail


Nordicpearls Like a Fantasy


Nordicpearls Like a Lord


Nordicpearls Like a King


Nordicpearls Like a Legend


Hoppas ni märkte att dom var nyduschade och fina!!
Ha det!!

  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Åsa - 14 augusti 2012 22:35

Hej vänner! Fem dagar kvar och jag har värsta resfebern! Längtar SÅ till dess vi har landat och kan börja andas igen. Jag hatar att flyga! Här är inga fjärilar i magen. Vi talar kanadagäss..! Nästa gång jag talar om en resa - avbryt mej! Nä det här...

Av Åsa - 8 augusti 2012 11:19

Hej vänner! 11 dagar kvar och jag är SÅ beredd! Att planera och längta efter en resa - det är halva resan! Tror jag har det värre just nu än ett barn på julafton! Jihooooo!!! Vad jag vill iväg!!! To be continued.........

Av Åsa - 6 augusti 2012 22:39

Hej vänner!I morgon är det första arbetsdagen efter semestern och det känns faktiskt skönt. 13 dagar bara till Turkiet....Tänkte uppdatera er om utställningar som jag besökt i sommar! Wilda Inoffare i Älvsbyn - BIR och HPInternationella i Gälliv...

Av Åsa - 22 juli 2012 13:49

Hej vänner! Semestern fortsätter i regn och höst-rusk. Har inte varit den bästa sommaren, men det är skönt att veta att EN vecka är solsäkrad! 28 dagar kvar till en vecka i Side! Jihoooo!!! Måste bara visa mitt senaste inköp till kenneln: ett tr...

Av Åsa - 18 juli 2012 17:28

Har ju missat att meddela att jag blivit med hane! Har alltid sagt att jag inte ska blanda hane och tik, men nu är det gjort. Fick frågan om att köpa en hane och inte kunde jag säga nej! En superhärlig kille med en "intressant" stamtavla, som bli ett...

Skapa flashcards